Son yıllarda çok aktif bir şekilde kullanılan e-Devlet sistemi hemen hemen herkesin vazgeçilmez bir hizmet alma sistemi haline gelmiştir.
E-Devlet sisteminde zamanınızdan tasarruf edebileceğiniz gibi işlemlerinizi daha hızlı ve güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.
Birçok resmi kurumun işlemlerini çevrimiçi olarak vatandaşlara sunan e-Devlet sisteminde farklı kurum ve kuruluşlara vermek amacıyla
"Öğrenci Belgesi" alınabilir. Peki, e-Devlet üzerinden öğrenci belgesi nasıl alınır? Hangi adımlar takip edilir?
E-devlet sayfasına yönlendirilmek için tıklayınız.
1-E-Devlet'e giriş yapılır.
2-Kurumlar tıklanır.
3-M harfine tıklanır.
4-Milli Eğitim Bakanlığına tıklanır.
5-"Öğrencilik Belgesi Sorgulama" tıklanır.
6-"Yukarıdaki bilgilendirme yazısını okudum ve kabul ediyorum." Onay kutusu seçilerek, "Sorgula" butonuna tıklanır.
7-Öğrenci belgesi çıkartılacak öğrencinin isminin hizasında bulunan "Barkodlu Belge" seçeneği tıklanır.
8-Oluşturulan barkodlu öğrenci belgesinin "Yazdır" butonuna basılarak çıktısı alınabilir.
Adres:
ALİMPINAR Mahallesi, TOKİ/6 SOKAK, No 2 A1 AFŞİN/Kahramanmaraş Türkiye UAVT Kodu2453824118
Telefon
0